torsdag 26 augusti 2010

Vädret suger verkligen just nu, hur länge ska de va så här? Nu har det även börjat bli kallt också. Jag tycker om hösten men inte om den ska va så här, utan när det är kallt, solen skiner och löven är röda, gula, orange och alla färger som det nu är som kommer på hösten.
Så kan man ha koftor och halsduk och mössa. Komma hem och mysa in sig i en filt och dricka en kopp te.
Så här ska hösten se ut!
I förrigår fick jag pengar så igår gick jag till solna c med Bella och kollade lite kläder. Är i stort behov av jeans då jag inte kommer i mina gamla längre, kanske är för att jag haft dom sen jag gick i grundskolan vissa av dom, så nu är de kört inte bara för man går upp i vikt utan kroppen har ju förändrats en del överhuvudtaget..
Det blev ett par jeans från JC, Crocker pep.. Bra pris och satt bra. Vill inte lägga flera hundra på ett par jeans utan köper hellre många lite billigare men nu blev det dom här och sen ett par svarta tjocka leggins från Gina tricot.

Hittade även en kofta på JC som jag ville ha, men köpte den inte... Vet inte riktigt varför men tror det va för jag vill se vad som mer kommer in i alla butiker, höstkollektionerna har ju bara precis börjat komma in!

Nu sitter jag iaf i soffan och dricker min andra kopp te för dagen, börjar fundera på vad helgen ska erbjuda. M åker ju bort med några och ska ut i skogen... Ska bli sjukt skönt att få va "ensam hemma" en helg och bara vara. Ska försöka få Lina att ändra sina planer så hon kan komma hit och leka med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar