onsdag 18 augusti 2010

Idag är en sån där dag man skulle stannat i sängen och fortsatt sova hela dagen för det händer ändå inget bra.
Allt idag har bara gått åt skogen, inget att göra, fort inga pengar och humöret har väl inte varit det bästa..
Men nu har jag tagit ett bad och funderar på att ge mig ut på en promenad för att rensa tankarna lite... Men vet inte ens om jag har lust eller ork för det, men det skulle nog vara skönt efter...

I morgon är iallafall dagen fullbokad om allt går som enligt planen. Först lunch med pappa, få lite hjälp med saker o ting som kan va krångligt att fixa själv utan vanlig telefon eller skrivare. Min pappa är ganska bra ibland....
Sen blir det middag på Gärdet hos Linnea, Issa va så snäll o bjöd med mig och sen ska vi på Mose Backe där det är något event. Ska bli skönt med tjejstund =)

 Jag och Paulina brukar gilla samma musik, inte musikstil utan vi har väldigt blandad musiksmak men vi brukar kunna fastna vid samma låtar väldigt lätt, hittar hon någon låt hon gillar så visar hon den för mig och jag börjar gilla den direkt efter eller så är det tvärt om.. Just den här låten visade hon mig för längesen och jag fastnade direkt för den, som många andra också har gjort.. Men nu har den kommit upp på min playlist igen, den är så underbar!

So would you hold me please
I'm trying hard to breathe
I'm just surviving
So would you hold me please
I'm trying hard to breathe
Stop me from crying

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar