söndag 22 augusti 2010

Slappsöndag.

Känns som jag håller på att bli sjuk, ont i halsen och hostar. Så idag blir det nog en lugn dag, sitter nu i soffan med en filt och dricker citron te samtidigt som the hills är på i bakrunden, tror inte jag kommer röra mig från lägenheten idag om jag inte kanske går ut och tar en promenad om ett tag.. Det är ändå fint väder idag och enligt vädret så är det den sista soldagen på länge..

Ja nu har det väl gått över två timmar sen jag började skriva inlägget, men sitter kvar i soffan men nu är Bella här på besök, men the hills rejset fortsätter och jag försöker få henne att komma in i serien! Söndagsslappmode!

Igår softade jag hemma sen kom Carina och Karl och hämtade upp mig, vi åkte och hämta upp Linnea sen drog vi till Söder på Grolsh, men tagga där ifrån och satte oss på utkiksplatsen i Tanto och snackade lite skit och drack vin/öl. Mycket trevlig och lugn kväll, precis va jag behövde!

Söndags underhållning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar