tisdag 24 augusti 2010

Duktig tjej.

Då har man varit på arbetsförmedlingen och suttit på möte, lagom roande men det behövdes...
Sen när man kom hen så betalade man räkningarna, skönt att ha de avklarat och har mer pengar kvar än vad man trodde att man skulle ha! Lycka! Sen sorterat alla papper, sjukhuspapper i en mapp, räkningar i en... ja man förstår vart jag vill komma, jag är duktig och har ordning på mina papper, iaf just nu ..
Nu har man ätit nachotjipps med smältost och guacamole, nyttigt nää men så gott !
Resten av kvällen kommer spenderas hemma... Vädret är ju inte det mest stabila... Stod under taket i solen för att inte bli bortspolad av regnet. Typiskt svensksommarväder..


I morgon blir det att tvätta, skönt då kommer man upp i tid och inte sover bort hela dagen, visst man tvättar till två men då är man ändå klar för att göra något. Funderar på att gå på stan och se om man hittar några skor eller kanske något annat fint. Jag kan verkligen inte hålla i pengar.. Jag spenderar dom så fort jag kan och sen resten av månaden sitter jag där och lever på ingenting. Måste börja träna på de där, men har inte haft pengar på hela sommaren typ så nu vill man bar förnya garderoben och göra allt man inte haft råd med.
Ska iaf fixa mig ett pass. Så man kanske kan dra någonstans i höst!

Sen skulle jag ju behöva en mobil, så folk iaf kan höra vad jag säger då jag har Ms gamla mobil som han droppa i en öl men den funkar förutom att jag nästan måste skrika så folk hör vad jag säger.
Min andra va det tvärt om, jag hörde inte vad folk sa för högtalaren va trasig (spillde på den) så jag va tvungen att ha högtalartelefon på, haha lagom kul på tunnelbanan eller i affärer...

Skulle hittat en låt och lagt upp men kom inte på vad den hette, har den bara i min hjärna. Så när jag kommer på det så slänger jag upp den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar