lördag 21 augusti 2010

Underbara morgon

Nu sitter man här hyffsat nyvaken och dricker te och kollar på The city och väntar på att man ska komma på något vettigt att göra.
Igår va jag bara hemma med M och kollade på sagan om ringen och åt väldigt god middag, skön kväll som behövdes efter i torsdags, va ganska sliten efter tjejkvällen men hade riktigt trevligt.. Måste göras om!
Tom Paulina som precis kommit hem från sitt äventyrstågluffande + festival kom förbi och sa hej, sjukt längesen jag träffade henne så de va jätte mysigt.


När jag vakna i morse önskade jag att de va höst, vi vet ju att sommaren inte kommer tillbaka i år iaf så då kan man lika gärna hoppa över den här mellan tiden och slå på höst direkt... Jag saknar hösten och vintern nu, alla varma kläder och tjocka mysiga vinterjackan... mysa in sig me mössa och vantar... Ha snöbollskrig och göra snöänglar... Ska bli så mysigt, ge mig höst nu!


 Adele kommer nog bli höstens artist i år också. Man kan inte ledsna på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar