söndag 29 augusti 2010

Tv söndag

Det blev en timmes promenad iaf, riktigt skönt.. På med lurarna och bara promenera utan mål. 
Hann att lyssna igenom hela Mumford & Sons skiva, har bara hört några låtar tidigare via min syster via hennes spotify playlist. Tyckte faktiskt skivan va bra, men har ju mina favoriter redan !


Ja nu ska jag lägga mig på soffan, byta dator till den bärbara och bara ligga och lata mig, har matkoma.. Råkade äta för mycket men har en grej som gör att jag sällan slänger mat. Jag trycker i mig allt och sen blir jag så mätt så jag inte kan röra mig på ett tag.
Kan inte bestämma mig om jag ska se Bridget Jones dagbok eller Irene Huss: Den krossade tanghästen
Bridget Jones är ju rolig men man har ju sett den tusen gånger då den går minst 3 ggr på tv om året...
Nu har jag pratat med Lina och bestämt mig för att se Irene Huss som går på 5an klockan nio. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar