söndag 29 augusti 2010

Långa söndag.

Idag sov jag verkligen bort med än halva dagen! Vaknade vid tolv men va så fruktansvärt trött så jag somnade om och sov till två, somnade inte fören typ 5 i natt så de behövdes kändes de som.
Så nu har jag nästan precis ätit upp min frukost/lunch och sitter här och dricker te som vanligt.
Jag hade tänkt att ta en promenad men så tittade jag ut och såg att det regnade, inte så roligt att promenera då..
Önskar att det va måndag idag för då hade M kommit hem, det är så tomt här hemma när han inte är här, det är en sak när man vet att han kommer hem senare men nu bara nä han kommer inte.
Men Iza och Bella vill att jag ska komma till sportbaren sen och kolla på matchen men den börjar halv fem, lite tidigt tycker jag sen har jag verkligen ingen lust att gå på krogen och dricka, har fan blivit torr måste styra upp de här...
Så de lär väl bli att jag städar här hemma istället, skurar golven och sånt tjaffs nu när vi fixat oss en skurhink då den förra gick sönder.
Men helst av allt vill jag typ ut i skogen och promenera, gärna med en vovve.. Måste hitta någon som vill låna ut sin hund någon dag.
Nä nu tycker jag M kan komma hem, det är så ensamt här hemma.

2 kommentarer:

  1. Hade jag haft ett pussel så hade jag lätt gjort det! Men det blir en promenad snart istället =)

    SvaraRadera