lördag 28 augusti 2010

Lördag

Nu har man redan hunnit diska, ätit frukost blev rostisar med jordgubbsmarmelad o ost på ena och sen mortadella på andra så sjukt gott. Och nu sitter jag här med min kopp te igen som vanligt.
Igår åkte jag hem till Paulina och förade sen drog vi till Pluto, va inte där så länge...Vet inte men ville typ bara hem, eller kanske mest till donken och sen hem.
Så jag drog till centralen och köpte mat och sen stod jag där och väntade på nattbussen, asså fy fan vad mycket småbarn och drägg det finns höll ju på att bli tokig! Små tjejer som springer och skriker och killar som inte ens kan stå upp, folk spyr där dom känner för, tjejer sitter och kissar breve elskåp mitt i stan. Jag vet inte jag va i chock hur folk kan bete sig. Visst jag kan också springa runt full men har iaf fått för mig att jag är lite mer städad och stilad.
Sen har jag kommit på varför man ska ha en hund, då slipper du komma hem ensam och vakna ensam.
En hund ja tack! En liten sån här plutt vill jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar