lördag 28 augusti 2010

Myskväll..

Ja jag har bestämt mig att ikväll så ska jag bara va hemma. Ska blanda dipp, har redan tjipps hemma och va nyss och köpte cola. Tänkte köpa inbakad kebabpizza men ändrade mig och tog fram mat som M fryst in åt mig för han skulle åka, jag är nämligen inte så duktig i köket... Så han gjorde matlådor åt mig så jag inte skulle behöva gå hungrig eller leva på nudlar. Det är kärlek. Så istället blir det någon köttfärsgrej med pasta. Lär va lika gott som vanligt, har nämligen min personliga kock som jämt lagar så god mat !

Ikväll blir det film You me and Dupree
Har fått höra att den ska va rolig så den ska jag faktiskt ta mig och se.



Hoppas man inte somnar som vanligt, har en förmåga att somna när jag kollar film. Somnade tom hemma hos Lina en gång i hennes fotölj när vi kolla tv haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar