torsdag 19 maj 2011

Torsdag.

Idag är en sån där dag då jag har sjukt mycket att göra men orkar inte göra ett skit!
Men det måste göras så kl 13 så har jag bestämt mig för att hoppa in i en dusch så jag kommer igång, sen åka på ett ärende och sen hem och städa. För jag måste städa, får ju främmande på besök tills på lördag som ska bo här, 4 pers i våran lilla etta, ska bli spännande.
Kommer sakna min säng, min fina sköna säng.. Mitt allt.
Jag är sån där som hatar att sova i andras sängar om det inte är på hotell, men har alltid lite svårare att sova om det inte är i min egna säng med min man.


Men men, nu väntar jag på ett samtal från min pappa och så ska jag skicka iväg ett mail sen blir det duscha och städa efter det.
Har ingen lust med det, vill hellre åka typ till Bahamas.. mmm Bahamas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar