måndag 16 maj 2011

Sköna söndag.

Det är så skönt ibland när M sitter och spelar tv spel och jag sätter på mig hörlurarna och laddar ner alla nya avsnitt av mina favorit serier och bäddar ner mig under en filt och bara kollar på alla. Det är så skönt att bara kunna koppla bort allt annat och bara vara.
Det tycker jag är riktigt skönt!



Så söndag.. Dvs att det är måndag i morgon...
Ska kanske träffa Lina och Natta i morgon, dom ska till stan för Natta pajjade sin Ifån, hon stampade på den... Måste ju få höra förklaringen till de!
Sen har jag inte träffat Lina som stor tjej ännu, den rackarn fyllde ju år förra helgen. 20 stora år blev hon!
Så nu slipper hon hänga på carlings medan jag är på bolaget!

Sen har veckan massa mer att erbjuda, får besök som ska bo här också, sen så fyller jag faktiskt 22 på söndag!


Nu ska jag kolla One tree hill, har redan kollat Gossip girl och Greys anatomy redan!
Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar