söndag 1 maj 2011

Dag 4

Idag har jag inte gjort ett skit, verkligen ingenting alls.
Igår va jag ute med Emelie och festade lite hade jätte trevligt och är faktiskt inte bakis idag. Så skönt när man går ut och vaknar i tid dan efter och mår bra.
Jag har bara varit lite trött idag då jag har börjat vakna tidigt, visst det är bra när man går och lägger sig i tid men när man går o lägger sig sent så blir man lite sur när man vaknar innan 10...

Så nu ska jag nog göra mig en kopp te och vänta på att klockan blir lite senare så man kan gå och lägga sig. För i morgon ska jag skicka iväg datorn jag fick istället för min Mac, för dom som reparerade den skickade fel dator till mig.. Lagom roligt. Så i morgon åker den datorn iväg och så hoppas jag att jag får tillbaka min dator innan fredag!
Sen ska jag förbi Bellas jobb i morgon och säga hej och fördriva dagen lite.. Tiden går så långsamt när man är ensam haha. Visst det är skönt som igår på dagen va det jätte skönt. Men kvällarna gör att jag klättrar på väggarna..

Men nu är de Te time och kanske ngn film
Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar