söndag 15 maj 2011

Aldrig.

Jag blev tillfrågad igår om jag kunde be om ursäkt till en tjej som jag tydligen råkat putta på krogen, för ett år sen, hade tom glömt bort hela den händelsen!!!

För det första så känner jag inte ens tjejen, så utan vår gemensamma kompis så skulle vi aldrig ha sett varandra igen. Så vi har aldrig presenterats eller pratat utan hon har glott på mig nu varje gång hon sett mig.
Enligt mig så va det så här att jag skulle ut från en klubb och ja då stöter man in i folk när det är en fullsatt liten lokal och alla är överallt.
Jag kommer som sagt aldrig be om ursäkt för en sån sak, för vem hänger upp sig på en sån sak i 1 år?!
Så om någon random (som jag är i mina ögon) puttar till dig på krogen, går du och ältar det i ett år? Snacka om att folk inte har något att bry sig och lägga sin energi på.

Skulle kunna putta henne ordentligt så jag skulle putta någon om jag ville visa något, inte en puff i ryggen för att jag inte kommer fram. Då skulle jag kunna be om ursäkt sen.

Be aldrig om ursäkt för något du inte gjort!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar