torsdag 19 maj 2011

Segdag.

Seg jävla dag, blev städat här hemma iaf... Det behövdes nog en grundlig städning.
Men nu sitter man bara och dö glor och det är ingen ide att göra något nu heller, middag ska ätas och sen kommer gästerna runt 22 eller något..
Sen i morgon är det fredag, då lär det bli Vasa museet eller skansken beroende på vädret..
Och på söndag blir jag stor tjej, men vet inte om jag kommer fira mig på lördag. Ganska segt att gå ut på en söndag, men har fort gäster till ganska sent på lördag kväll.. Så jag vet inte hur jag ska lösa det hela.
Men man kan ju alltid fira nästa helg eller något, det spelar inte så stor roll längre tycker jag, det va skillnad när man va yngre.
Nu har förväntningarna på ens födelsedagar försämrats och man förväntar sig inte så mycket längre. Kanske tråkigt, men det blir ju de stora dagarna som räknas, 25 - 40 - 50, dom där åldrarna.

Nej nu lägger jag ner med mitt totalt ointressanta babbel här, bara för jag har tråkigt ska jag inte tråka ut er också!

Puss o kram syns på stan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar