söndag 29 maj 2011

Söndag - Morsdag - Födelsedagsfirande.

Så skönt att vakna upp elva en söndag och inte va bakis eller sliten.. Ibland är det värt att va hemma på lördagarna!

Idag har jag varit på stan med Mams och syster, vi firade morsdag och min födelsedag. Shoppade kläder åt mig men hittade inte så jätte mycket, men lite fina saker.
Sen så åt vi lunch på ett jätte mysigt sushi ställe mellan slussen och mariatorget. Riktigt gott..
Tycker det är svårt att hitta mysiga sushi ställen, brukar oftast va ett litet rum med "bar" sittning eller bara take away, ibland vill man ju faktiskt sitta på något lugnt ställe och äta gott!

Nä nu ska jag nog ta och betala lite räkningar så dom är betalda tills i morgon, så blir alla glada.. Förutom mitt konto :(

Vad veckan har att erbjuda har jag ingen aning om, visning på lägenheten i morgon! Så vi håller tummarna!

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar