torsdag 7 oktober 2010

Trött

Sådär ja, idag har jag faktiskt också fikat. Va på söder och träffade Edith och fikade, det va riktigt trevligt. Som Edith sa "du är en sån där latte människa du" ja, jag är väl det antar jag. Älskar att fika och latte är gott..
Men så drog jag hem då de regnade så sjukt mycket så jag orkade inte gå runt på stan. Såg ut som en dränkt hund när jag kom hem!
Drog och köpte kebabpizza direkt och sen såg vi på A nightmare on elm street ja, den va riktigt jävla läskig! Satt och tjöt till och flög upp ur soffan lite då och då. Men värd att se!




Nu ligger jag här på soffan och har grymt tråkigt, M spelar xbox så något tv tittande blir det ju inte... Funderar på om jag ska lägga mig i sängen och kolla någon serie men blir för mycket distrationsgrejer då ljudet på tvn är på, mannen pratar i telefon och sen ska jag lyckas höra min serie också.. Ja får väl komma på något att göra, tycker Lina ska gå hem snart så hon kan ringa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar