tisdag 12 oktober 2010

Sådär ja, då har jag varit hos tandläkaren, det gick bra... Inga hål eller så och nu är man ren i munnen efter lite putsande och sånt tjaffs... Men fick också reda på att en visdomstand måste ryka... Så den försvinner i januari, han tänkte boka in mig i december, den 21 men de sa jag nej till... Hur ska jag kunna äta alla julbord efter dragit ut en visdomstand? Nä så i Januari blir det istället...


Igår va jag och promenerade med Pia i Hagaparken, det va så mysigt.. Solen sken och det va så där mysigt kallt ute, allt va så fint!
Vi gick en bra promenad sen gick vi hem till henne och drack te och åt en hembakadbulle och sen fick jag snällt promenera hela vägen hem igen då jag glömt plånbok med remsa och pengar, lite typiskt mig sådär!
Men det va ganska skönt att promenera hem, gillar att promenera....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar