tisdag 5 oktober 2010

Nu är hösten verkligen här!

Ja nu är det verkligen höst, det känns i hela kroppen när man är ute...
Det gör ont i fötterna när man går o fingrarna är blåa och värker... Jag fryser!!
Nu har jag krypit ner i soffan med mjukisar och en filt över mig så jag ska få tillbaka min normala kroppstemperatur och sluta vara en isbit..


Juste, nu har jag äntligen fått en bärbar dator igen, dock begagnad och kanske inte världens nyaste, men grymt skönt att slippa den stora dumburken som tog sjukt med plats som bara gick sämre o sämre för varje dag... Kan bero på att den såg ut så här innan M flytta in och började dammsuga den åt mig..

Men nu är den nerplockad, allt in på den externahårddisken så jag fort har tillgång till mina bilder och de, måste bara orka koppla in den lite då o då...
Nu ska jag nog gå och handla lite tjipps, dipp, cola och champinjoner så ska vi laga oss en spagetti och köttfärssås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar