söndag 10 oktober 2010

Ja då va helgen slut, eller nu är det slappsöndag!
I fredags drog jag till Emelie och drack lite vin och snackade skit men kom hem tidigt, tror jag va hemma runt tolv, sjukt skönt att inte va bakis i lördags..
Så igår så kom Natta och Lina hit, vi skulle äta och kolla på film typ men det blev ändrade planer... Vi käkade och sen drog vi på någon lokalfest i väsby, ganska ovärt om jag får säga det själv.. Jag drog iof hem lite efter tolv för jag kände att de va dags och annars hade jag inte kommit till pendeln om jag inte velat gå 30 min ensam där jag inte hittar. Så jag åkte hem och gjorde morot och gurksticks och selleri med dipp och cola och kollade på de nyaste gossip girl avsnittet!
Sen kom min man hem med hamburgare till mig som va grymt god, försökte ju va lite nyttig där men det sket sig haha. Men de va de värt!
Och nu idag tänker jag inte göra ett skit!
Ska kolla serier, film och välja vilka bilder från Tunisien vi ska framkalla och stoppa i vårat fotoalbum =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar