onsdag 6 oktober 2010

Lycklig.

Tror inget kan få mig på dåligt humör efter den här semestern, jag bara ler och ler och tycker allt är underbart... Visst blev jag sjukt irriterad på pendeln idag, ngt fel i karlberg som gjorde att vartannat tåg va inställt och de andra va försenade...Men annars så kan man nog inte få mig på dålighumör. Är bara så lycklig just nu. Jag mår bra!

Åkte till söder och träffade Paulina och gick till ett jätte mysigt café och fikade, blev både en latte var och sen delade vi på två koppar te, vi kunde inte bestämma oss vilken smak vi ville ha så vi tog en varsin och så delade vi på dom. Det va riktigt mysigt att sitta ute med mössa och halsduk inlindade i filtar och bara prata om allt mellan himmel och jord.
Sen gick vi till ica och handlade middag tillsammans men åkte var och en hem till sig.


Nu sitter jag här och har matkoma, helt sjukt mätt.. Kunde inte sluta äta, de va så jävla gott!
Ska nog försöka få min man att slita sig från sitt xbox så jag kan kolla på Kungarna av Tylösand, men tror dock att jag kommer misslyckas totalt då han köpt ett nytt spel idag.. Men men, tur att internet finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar