torsdag 14 oktober 2010

Kort kort kort!

Idag så nu efter vi ätit frukost och allt så kom posten, hörde att det va något stort som ramlade in. Så jag sprang dit och kollade, japp det va våra bilder vi framkallade här om dagen!
Hoppa rätt ner i sängen breve M och kollade på alla, mycket fina bilder och jätte många.. Lite synd bara att när man beställer via internet, att framkalla digitalbilder så får man inte "orginal" storleken, den som passa i fotoalbum, så nu måste vi gå och köpa ett nytt som man kan klistra in bilderna i... Eller med fickor där bilderna passar.
Det kom nog runt 200 bilder iaf, men har 300 kvar på datorn haha.
Jag gillar bilder, det är synd att man inte framkallar som man gjorde förut, för bilder försvinner... Man raderar och datorn kraschar och bilderna försvinner.. Och en bild går ju aldrig att få tillbaka.
Men nu har jag mina bilder som jag aldrig kommer slarva bort!

Men först ska jag kolla på Greys Anatomy och dricka upp mitt nya te...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar