måndag 13 juni 2011

Söndagsmys

Ja, jag suger på att uppdatera, men det blir så när det är så nice väder ute.. Man vaknar och gör sig i ordning och drar ut och oftast slutar det tyvärr på krogen!
Känns som det är dags för en lugn vecka nu faktiskt...

Så vad har hänt sen sist, jag har inte gjort så mycket, parkhängt, softat runt i orten, firat födelsedagar, varit på studentmottagning och hann även med att se ison och fille på strand!
Det va fan sjukt med röjj på den konserten, helt underbart.

Så idag har jag varit hos pappa på söndagsmiddag, det blev helstekt oxfile med färskpotatis, harecuvert, tomater i ugnen och beasås.. Riktigt jävla gott och de avslutades med blåbärspaj med vaniljsås..
Jag trodde jag skulle dö efter för jag blev så jävla mätt.. Fick matkoma och somnade på bussen på vägen hem. Lyckad middag säger jag!

I morgon ska jag nog gå ut och pressa i solen, inte fått så jämn bränna än och sen ska jag o M göra egen pizza, det brukar bli så sjukt jävla gott när vi gör det! Man får ha på allt man tycker är gott på en o samma gång och man kan inte misslyckas.


Rekomenderar sara lees pizzakitt, det funkar jätte bra och tomatsåsen är god, vi brukar iof krydda den lite.. men det får man ju avgöra själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar