måndag 20 juni 2011

Måndag, som ett slag i ansiktet!

Dagen började med att jag vaknade innan klockan ringde..IGEN trots att jag hade jätte svårt att somna igår... SUCK
Sen klämde jag fingrarna i toadörren, det va också en trevlig överraskning måndag hade åt mig och sist men inte minst så regnade det påväg till pendeln! Tack kära måndag för att du gör mina mornar ännu jobbigare!


Så väl iväg i regn o rusk och de flesta  motgångarna man kan ha så iväg till mitt nya jobb!
Där kan man ju inte vara arg, för det är så många söta hundar som blir så glada när man kommer. Ja som ni förstår så har jag fått jobb på ett hunddagis nu, idag skrevs det kontrakt, jag skrev mina finaste kråkfötter min signatur som knappt va läslig men det funkar väl ändå!


Så nu är jag en hårt arbetande kvinna till minilön samt anställd på två arbeten, så jag kan säga att jag är jävligt grym!
Imorgon ska jag även ta och skicka in papper till körkort, se upp i backen två hål i nacken här kommer jag!!!
Nä men seriöst, ska jag börja köra... Gå inte nära bilvägen... SE UPP!
Jag är ju känd för att inte ha så stor koll på saker och ting utan mest gå runt i min egna lilla värld, eller som Lina säger: "Nickis lever ju i fablernas värld".
Och M håller glatt med henne när hon säger det... (Men jag vet att dom älskar mig ändå)


Men jag skulle nog hellre vilja va Alice i underlandet..

Men nu ska jag lämna min fantasivärld och inse att jag ska gå hemifrån 06.05 i morgon så jag får ta och knäcka mig själv, skalla kudden, krypa till kojs ja det finns många ord att välja på.. Hoppas bara att john blund kommer tidigt och ordentligt i natt!

 God natt och sov gott, hörs i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar