söndag 19 juni 2011

Slut!

Nu va veckan slut...
Söndag, härliga söndag... Skulle tagit en promenad idag men det regnade så fruktansvärt mycket så jag kröp ner i soffan med datorn istället. Skulle även behövt köpt en regnjacka. Har ju nämligen börjat provjobba på ett ställe... Eller snarare ett hunddagis! Och där går vi ju ut oavsett väder.. Så i fredags när jag provjobbade första dagen så tänkte  jag bara shit nu ska jag va duktig och ha kläder efter väder..
För man har ju hört "Det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" och ja, mina kläder sög! Eller min regntäta jacka som jag inte använt på ett tag åkte med och gummistövlar bara det att när vi gick ut så regnade det inte, sen efter 10 min började det ösa ner och då va inte stövlarna på men jackan va på, bara det att jackan tydligen inte är lika regntät som för några år sen.
Så jag såg ut som en dränkt katt ungefär, så kollade jag nu på vädret och det ska va ännu mer regn i morgon och jag har fortfarande ingen regntät jacka!
Men men vad ska man göra? Får väl köra på den gamla tills jag fixat en ny, bättre det än inget!





Idag skulle jag egentligen klippt och färgat håret men Linas kompis hade glömt saxarna i skolan.. Så det blev inget!
Känner inte för att färga håret utan att klippa det då klippningen är det mest akuta just nu!
Men får väl styra någon annan som vill fixa mitt hår!
Sådär, nu har jag skrivit om helt onödiga saker och jag ska uppdatera mer i veckan! För nu har jag nog lite mer att skriva om!

Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar