torsdag 23 juni 2011

Jag är för trött!

Jag har faktiskt inte orkat blogga den här veckan, hur mysigt och underbart jobb jag än har så är man helt jävla död när man kommer hem. Men hoppas det blir bättre till nästa vecka, man får in en rutin och då kanske det inte blir lika jobbigt.
Men just nu är jag så trött på vädret, att gå ute 4 timmar om dagen med 10 hundar och åskhuvudvärk.
Huvudvärken dödar mig mest, den är ihärdig och varar från morgon till kväll och värktabletter hjälper inte. Hatar att jag är så "väderkänslig".

Men men, i morgon är det midsommar och jag tror jag kommer få en fet jävla dag, ska köra par-grej rätt igenom, iaf på dagen.. Ska faktiskt bli skönt att slippa alla "Par-haters". För såna har vi gott om i våra umgängeskretsar, såna som inte förstår allt.
Så de ska bli sillunch och sen middag sen får vi se vad vi känner för att göra, man kanske tom åker hem i ordentlig tid, eller så spårar det till tidig morgon!

Nu är iaf lilla Lina på väg hit för att säga hej då innan hon flyr landet! kommer sakna min tjej, vem ska jag nu ringa och terrorisera.. :(
Jag hade iaf tänkt sätta på te vatten och fixa te tills hon kommer men hon hade tydligen med sig en flaska vin hon tycker vi ska dela på.. Jag sitter med ögonen i kors och är jätte trött, men vad gör man inte för sina vänner? Kanske tom somnar efter ett halvt glas de får vi se!

Men men nu ska jag stänga av här och gå ut och möta de lilla yrvädret!
Glad Midsommar på er alla där ute och hoppas ni får fint väder och massa god mat och kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar