onsdag 15 juni 2011

Lill Lördag.

Hej hej!
Nu ligger jag i sängen och slö surfar och tänkte att när jag ändå har så sjukt tråkigt men inte har lusten till att sova så kan jag ändå skriva några rader här!

Idag va det onsdag, dagen då folk brukar hetsa om att gå ut. Men jag har varit hemma, bestämde mig efter förra veckan att softa ner lite på vardagarna då kroppen och plånboken inte mår bra av att va ute för ofta.
Sen kan det ju bero på att det har regnat nästan hela veckan här också, det gör det ju enklare att hålla sig hemma...

Så idag har vi haft besök av en av Ms kompisar, kollade lite tv och youtube klipp och annat man kan göra av tristess.
Sen så har vi faktiskt lagat hemmagjord pizza, det blev ingen här om dagen utan vi gjorde den idag istället! Blev riktigt god. Det blev en vegetariskvariant faktiskt.
Det blev tomatsås och ost såklart, sen hade vi på körsbärstomater, oliver, inlagdpaprika, feta ost och champinjoner.
MUMMA!

Före
Efter

I morgon ska det tydligen också bli dåligt väder så jag vet inte vad man ska hitta på!
Men ska bli bättre på att uppdatera här...

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar