tisdag 11 augusti 2009

Tisdags kväll..

Middagen är lagad och det smakade gott, hur kan man misslyckas med makaroner o köttbullar? Blev tom en matlåda också.

Men nu kommer det jobbigaste av allt, jag måste åka och hämta hunden i bro... Bro är liksom världens ände, platsen som gud glömde. plus att det tar hundra år dit, eller iaf över 40 min.. o sen typ 60 min från dörr till dörr... Sen ska man hem igen..
Fy fan för att inte ha körkort. Har verkligen inte lust att åka dit. Det finns liksom mer givande saker att göra. Men det ska bli mysigt att få hem lilla shiva igen, kan ju inte säga att jag inte har saknat henne nu medan jag va borta..
Hon är min ögonsten.
Så nu är det dags att klä på sig och börja göra sig redo för ett långtråkigt äventyr.. =/
Men men när jag kommer hem tänkte jag nog ladda ner någon film och glo på, kanske tom somna till.. Så man orkar upp till jobbet.

1 kommentar: