måndag 31 augusti 2009

I wish I was special

Jag har haft en grymt bra tid nu men saker börjar komma ikapp.. Saker du gjort, inte gjort, gjort fel, gjort rätt, gjort åt helvete.
I fredags hade jag en snefylla som jag hade väldigt ofta förra sommaren/hösten och jag vill verkligen inte gå tillbaka och va som då. Att bara skita i allt och låta saker bara rinna ut i sanden, saker som hade gjort mig lycklig. Eller jag tror iaf jag hade kunnat bli väldigt lycklig om jag bara hade agerat annorlunda, eller agerat överhuvudtaget och inte bara vänt ryggen åt och låtsas att jag inte brydde mig..För det gjorde jag men kom på det väldigt försent...
Men kanske kan jag lära mig att lita på personer igen, våga öppna mig och låta andra komma nära och då kommer nog den här hösten bli väldigt bra...
But I'm a creep I'm a weirdo 
what the hell am I doing here?

I don't belong here


Men va fan man måste se framåt också, på fredag är det röjj på fabriken och då ska alla vara där! ALLA, även lilla Lina om jag så ska dra henne i håret hela vägen dit!
Vill inte höra någon säga "men min pojkvän/flickvän vill vara med mig" Och?! ta med jäveln eller lämna den till någon annan som kan vakta den under kvällen, du kommer ju faktiskt hem på natten eller om du har otur, dagen efter...

Sen den 17 drar vi iväg på Hoffmaestro kryssningen! Ouuff vilket jävla röjj det kommer bli!
Emelie kommer vara barnvakt åt mig och Emma efter Tequilarejs som är ett måste!
I want you to notice when I'm not around


Har en diskussion med en polare på msn...
Alla vet ju att har man en partner så är det ju absolut förbjudet att ta nakenbilder och skicka till andra, spec till de motsatta könet.. Men har du redan nakenbilder på datorn, får du skicka dom då?
För det är ju inte fel att skicka nakenbilder bara du inte tar nakenbilder o skickar, dom fanns ju där redan innan... eller hur?

2 kommentarer:

  1. hahah! Bästa ju! skicka skicka! Jag vill ha nakenbilder! ;)
    Du är bra! Glöm inte!

    SvaraRadera
  2. hahaha kunde just tänka mig de ;) dom kommer vännen!!
    du är också bra! bästaste pauo!

    SvaraRadera