tisdag 11 augusti 2009

Sikta mot stjärnorna och landa i busken.

Igår så bestod dagen av att tvätta och städa.. mycket tvätt och mycket att städa, har nog inte städat ordentligt på ett bra tag. Har mest varit ute på äventyr och inte hunnit packa upp helt och liksom sett vad som behövts göra.
Men igår så blev det som ett slag i ansiktet när man vaknade upp ur sin sommarpsykos och såg allt... men det blev gjort iaf och jag blev mycket stolt över mig själv. trodde inte jag skulle orka.

Sen drog jag till Paou och hon bjöd på mat och vin. det blev pasta med tomatsås o massa goda grejer i. Sen kollade vi på Beck - Sista vittnet. Paou blev rädd och diskade när det va som läskigast ;)
Det va en riktigt nice kväll, de måste vi liksom göra om och göra det oftare.

Idag har jag inte gjort ett skit typ... Tog en sväng in till stan och drog till Cali för att kolla om något hade hänt med mina skor som reklamerades i Onsdags. "vi hör av oss inom en timme" sa dom i onsdags. Dom hade fort inte hört av sig idag och jag åkte till URF i Torsdags så det blev ganska många dagar. Men dom ska skicka dom till reklamation, dom borde gjort de förra veckan eller i måndags tycker man egentligen. Så ska dom laga dom... men jag som själv jobbar i butik vet att det kommer gå upp om en vecka igen och då måste jag gå dit igen och jag har inte direkt den tiden. Men dom skulle kolla om jag kunde få nya istället. Så jag hoppas på de. Frågan är bara vilka man ska välja då... Men men.
Nu ska jag kolla vad man kan äta av de som finns i min otroligt tomma kyl.. Sen ska jag antagligen hämta hunden i Bro. Om inte Dennis lär sig att ta ansvar vilket inte lär hända.
Köp aldrig djur med någon. Det är ett helvete när det tar slut och allt varar inte för alltid.



Man kan inte välja när och hur man ska dö. Det enda man kan bestämma är hur man ska leva.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar