söndag 16 augusti 2009

After your laughter there will be tears

Det har varit en sjukt bra helg, eller i stort sätt har allt varit riktigt grymt.
Fredagen började med att Paulina började jobba med mig i butiken, hon va riktigt jävla duktig. Har inte varit med om någon som lärt sig så fort.
Sen drog vi förbi henne hämta lite saker och drog till mig och laga mat och föra innan de bar iväg till Aod. Hade en riktigt trevlig kväll men saknade vissa som va riktigt färska och låg hemma och böla istället. Synd för er, ni missade något!

Lördagen bestod av att kolla på Sex and the city filmen och sen kom Emelie och då gick det utför igen, bara på med kläderna och dricka dagens, för ovanlighetens skull... ehm.
tagga till stan och mötte upp resten av gänget och kolla på stor och petter, det va soft även att det regnade på oss, efter många timmar i regnet drog vi till dovas där allt bara gick åt helvete fel så jag och emelie drog o käka istället, fan va gott de va. Falafel kungen som på gamla goda tiden ;)

Så nu sitter man här som ett jävla frågetecken med vinet i ena handen och frågar sig själv vad fan ska man göra? Ska man våga satsa eller ska man bara låta det rinna ut i sanden och hoppas på att man inte tar förhårt på det.... Äh fuck it, jag dricker upp mitt vin o sen drar jag nog till dovas, för ovanlighetens skull. Det gör söndagen lite mer värd.







After laughter comes tears
After your laughter there will be tears

When you're in love, you're happy
When your in a arm, you gaze
This doesn't last always

After your laughter there will be tears

My friends all say, don't try to hold it in
But i can't let that guy know how i feel
I'll try to hold back my, my, my tears
But they keep say

After your laughter oh, oh, oh

1 kommentar: