torsdag 9 september 2010

Samma visa varje dag.

Nu sitter jag här och dricker mitt te...
Idag har jag lust att göra ngt men jag vet att går jag ut på stan kommer jag spendera pengar och jag vill ju spara pengar till semestern, japp arbetslös och tar semester, kan de bli bättre?
Nej men när jag har pengar vill jag shoppa... och äta ute... och köpa en latte eller två... ta en cider... bjuda... ja ni förstår..
Men visst kan man göra saker utan att spendera pengar men hur sugen är man inte på alla mysiga koftor och fina halsdukar och mössor som kommit in nu ?


Men idag blir det nog hemma, nu sitter jag och kolla Greys Anatomy och söker lite jobb.
Ska väl börja kolla på vad jag har att packa ner till de varma landet långt långt borta också !
JAG LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar