torsdag 9 september 2010

Kungarna av Tylösand...

Såg ju på Kungarna av Tylösand igår..
Vilket jävla program! Asså de tar ju alla poäng.
Aldrig sett något liknande, visst att big brother va ett program för sig, men de här tar fan tom de.. De tar alla såna program..
Jag satt först helt chockad, tror jag tom satt med munnen öppen och gapade.
Sen visst det va roligt, det är ju underhållning... Men går det kanske över gränsen?
Det är nästan mer pinsamt, jag skäms åt dom.. Vad ska deras föräldrar tycka?
Jag vet iaf att jag aldrig skulle ställa upp i ett sånt program, visst det skulle va roligt säkert men då skulle man inte bete sig som dom för jag vet att man har en familj som sitter hemma och kollar sen, och jag skulle inte vilja skämma ut mig inför hela svenskafolket. Vad tänker dom med?

Men man kommer ändå att sitta klistrad där och kolla på skiten för att se... Underhållning som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar