tisdag 21 september 2010

Helt slut

Ja jag är heeelt slut.
Hjälpt min mamma att flytta ett lager till tre andra lager, visst mycket har slängts, men att sortera, packa ner, packa in, packa upp... ja det tog 2 hela dagar med 5 pers som hjälptes åt. Nu är jag helt slut, påminn mig nästa gång att säga nej när någon vill ha flytt hjälp!
Mina fötter värker... skulle behöva lite fotmassage...

Eller förresten, det värker nog mest i hela kroppen, fick ju ryck på slutet när inget hände och bar och sprang i trappen och svor och hamnade i ett "bråk" eller det blev en diskussion med en i föreningen i mammas hus och mig, för dom är så jävla korkade och sätter svängdörrar, såna som öppnas med knapp så man slipper röra på dom, ja för dom bor ju på östermalm.... Där kan man ju inte öppna dörren själv..
Jag blev tokig för det gick ju inte att ställa upp dom och dom åkte igen lite när dom ville... Helt tokig så jag svor och han tog väl åt sig antar jag...

Men en massage skulle va riktigt skönt.. Har ju funderat nu ett tag på att gå och få min rygg masserad, eller varför inte hela kroppen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar