fredag 3 september 2010

Bra dag.

Idag har det varit en bra dag.
Gick upp innan elva, mötte pappa halv ett på stan och åkte hem till honom och hämtade en mobil till mig, så nu hör man vad jag säger! JIPPI! Nu slipper alla bli irriterade på att man inte hör mig längre. Sen åkte vi och åt lunch det blev ngn fiskgryta med saffran, sjukt god!
Sen drog jag på stan ensam ett tag, men de va så tråkigt så då gjorde jag en vild chansning på att min plastsyrra Jessica kanske va i stan och jag hade rätt, de va hon. Mötte upp henne och hennes kompis och shoppade lite... men vid sex fick jag nog och drog hem, efter de har jag inte gjort ett skit typ, kollat på tv..ätit...sov en liten stund, skööönt..
I morgon blir det nog att gå och kolla om jag hittar några schyssta skor.. =)
Kanske orkar fixa mig ett pass också så jag kan ta en sista minuten nu i September, vart vet jag inte.. Bara dra till Arlanda och hoppa på fösta bästa plan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar