onsdag 27 april 2011

Vår

Härliga vår.. Du är så välkommen!

Ja, nu är ju våren här och man börjar springa ute hela dagarna i förtunna kläder så de resulterar i snorig näsa.. eller så är det pollen, vet inte riktigt funderar på att gå till farbror doktorn och kolla så man slipper gå snoris i onödan..

Imorgon åker mannen till Polen och jag blir ensam hemma.
Men Lina kommer hit och tar hand om mig i morgon, hon ska laga mat åt mig o så ska vi dricka rose och kolla film! Men innan dess så ska jag storstäda, verkligen grundligt. Gör jag de när M är hemma så får han allergichock så de får jag passa på att göra nu när han är borta.. Då de ligger lite dammtussar här och var. Blir lätt så när våren kommer, man har inte tid att va hemma och städa...




Sen är det ju valborg snart, har faktiskt inga planer... Vill nog bara ta de lugnt i goda vänners sällskap och äta gott och dricka gott.. Inte tävla om vem som blir fullast (även att jag alltid vinner)... Jag vill ha en lugn och vuxen Valborg i år.

Men men nu ska jag glo lite på värdelös tv och fortsätta med att göra ingenting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar