fredag 29 april 2011

Dag 2.

Idag är det inte många knop som görs här hemma.
Inte mycket sömn i natt blev det, kom hem innan ett iaf men gick inte så bra att sova själv.
Sen vaknade jag och hade 11 missade samtal, då va det Lina som ville komma hit och va bakis med mig, men hon är "sjuk" säger hon. Bakis sjuk säger jag.. Jag mår bra bara sömnbrist skönt att inte va så sliten.
Igår va vi och såg Looptroop på Strand, det va riktigt nice faktiskt. Längesen man såg dom live. Men det va väldigt många småbarn som va där. Kanske borde satsat på 20 års gräns istället.



Så idag blir det bara lugnt, kycklingen håller på att tinas och Lina ska få fixa maten, jag är ingen mästerkock i köket direkt.
Men jag funderar fort på hur jag ska hinna och ha ork att storstäda... Måste hitta den någonstans..
Nu blir det nog en film till, sen matdags!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar