torsdag 28 april 2011

Dag 1.

Sådär ja, då va det dag 1 på min tid ensam, längesen jag va ensam så här länge haha. Så det ska bli spännande ehm..

Ja nu har jag iaf vinkat av pojken i dörren och släppt in hantverkarna och deras utlåtande lät inte bra, som jag förstod det så måste dom riva upp taket (?) för att byta ngn luftkanal som va för liten eller något, jag kan inte de där så jag försöker hålla mig utanför så jag inte oroar mig i onödan.

Nu har jag iaf duschat och sitter och pumpar Looptroop för jag och Lina ska nämligen gå och se dom ikväll på Strand, tror det kan bli fett med röjj. Jag och Lina är typ lite spårade när vi går ut, brukar sluta med drama!

Sen har även min söta man lämnat lappar lite här och var, en låg snurrad runt min tändare, en stod vid spegeln i badrummet och en i köksskåpet vid glasen och den sista hittade jag precis nu, den låg i micron!





Nej nu måste jag göra mig ordning så jag kan komma ut i det fina vädret jag också.
Det blir grilla älgkött i hagaparken, mumms!
Puss o kram syns på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar