onsdag 12 januari 2011

Sådär ja, då har man tvättat sen kl halv elva i morse, sitter nu och väntar på att tvätten ska torka.
Gjort mig en kopp te och kollar på någon naturkanal på tv. Spännande onsdag :p
Inget jobb idag heller, börjar bli lite less på att va "vid behov anställd" så jobbigt, man kan inte planera något man vet inte om man ska jobba eller inte, man vet inte hur mycket pengar man kommer att ha nästa månad. Ska nog ge mig ut på stan med min CV och lämna in i butiker nu snart.
Eller så kanske jag börjar plugga då jag har tiden när jag är ledig, men då blir det distanskurs annars så tar jag och försöker fixa mitt körkort, men är lite rädd för att börja köra på det här vägunderlaget när jag aldrig suttit bakom en ratt!
Men de löser sig, ska iaf ha körkort innan 2011 är slut!
Nu ska jag dricka mitt te, ta en sväng till tvättstugan och sen kanske ner till centrum senare och köpa en kalender och efter det ska vi på middag hos min pappa!

2 kommentarer:

  1. D e skitbra o övningsköra och ta körkort på vintern! jag tog körkort förra vintern och är jäkligt glad för det, jag fick liksom köra upp under dom absolut sämsta väder och vägleksförhållandena man kunde tänka sig så nu när jag kör är jag liksom inte rädd för att det ska vara halt och sen vet man hur man ska bromsa och så. Jag tycker du ska sätta igång emd körkortet så fort du kan! Det enda är ju att det kostar så satans mycket pengar :(

    SvaraRadera
  2. Pengarna har jag så de e inga problem =)
    Bara arslet ur vagnen som är problemet :D

    SvaraRadera