onsdag 5 januari 2011

Nu ligger man här och kollar på bond som de flesta gör nu tror jag när dom börjat gå på tv på 4+.
Har inte gjort så jätte mycket värt idag, va en snabbis i solna c och hämtade ut Ms klocka och sen gick vi på hm och fyndade lite och bestämde oss för att äta middag på sportbaren i centrum, maten va bättre än vad jag trodde... Brukar va lite försiktig med vart jag äter någonstans, då man lätt råkar hamna på lokala alkishak där maten smakar socka.

Igår va jag och M och mötte upp min syster Tess som aldrig träffat M förut och hon hade med sig Garth som jag aldrig träffat, så de va en parmiddag med syskon-träffa-pojkvän-stund.
Det va jätte trevligt och maten va lika god som vanligt. Måste dock börja prova på nya maträtter.
Så bestämde vi att vi ska åka till Åre tillsammans i Februari!


Så i februari blir det M som fyller 25, skidor i Åre och skidor i Polen om allt går som det ska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar