torsdag 11 november 2010

Nytt jobb.

Nytt jobb = ännu sämre uppdatering än innan!
Men jag orkar inte haha, jag går upp 05:45 varje morgon nu, eller iaf den här veckan... hoppas på mer humana tider nästa vecka, man blir knäpp av att gå upp så tidigt, börjar 7 slutar 16... Kommer hem halv fem och undrar när klockan ska bli middagsdags o sen sovdags...
Igår gick jag liksom och la mig halv elva... tror inte jag gått och lagt mig så tidigt på bra länge... Tänk omställningen från att gå och lägga sig runt fyra och vakna två på en handvändning så ska du vända på dygnet till max hade ingen chans att börja lite smått utan de va från ena dagen till den andra!
Men är glad att jag har jobb iaf, eller just nu är det praktik en månad sen får vi se, men det ser lovande ut då dom tycker jag är duktig och trevlig och otroligt lättlärd, men vem har sagt att man behöver va raketforskare för de jag håller på med? :p
Är iaf grymt glad över att det har snöat, jag älskar ju snön.. PLUS att det är ljusare på morgonen när man går till jobbet, så då känns det inte lika deprimerande...

Kan ju också lägga till att det är BYE BYE till mitt socialaumgänge.. Efter jobbet är jag heeeeeelt död, hoppas det blir bättre nästa vecka då jag kanske kommit in i en rytm...
Försöker fundera ut hur jag ska orka med helgen också, i morgon kommer Emelie hem och då vill jag träffa henne, på lördag ska jag på barnkalas och sen fyller Bella år på lördag också...
Jag är mest orolig för hur jag ska orka i morgon, tror jag måste ta en "powernap" på 3 timmar efter jobbet eller något.. Hälla i mig 100 kannor kaffe kanske funkar också... Men då kommer jag nog bli ganska så kissis...
Men får se, jag är ju SUPERWOMAN som klarar allt... Jag är även Hulken också...
Men nu sitter jag och ordbajsar och är sjuuukt övertrött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar