tisdag 15 juni 2010

Falskt.

Jag kan fan inte släppa hur jävla falsk hon va. Skiter i att hon låg med mitt ex men att hon satt och ljög mig rätt upp i ansiktet dag ut och dag in i flera månader.
Eller jag är nog inte ens sur, jag är bara helt chockad. Har folk inget samvete?!

Sitter o kollar min gamla blogg och kom på att hon va med o firade mig när jag fyllde 20 o satt och höll på den där hemligheten som förstörde våran sk vänskap samt att hon förlora jobbet.
Visst jag förstår att folk ljuger o etc, jag har väl själv gjort de..
Men att jobba hos min morsa tsm med mig o tydligen va min kompis o sen trösta mig på dagen o mitt ex på natten... va?
Jag förstår inte, kan någon förklara?

Jag är inte ens lack på mitt ex för de, utan på henne för hon svek mig och sårade mig.
Att han va ett arsle, ja de visste vi ju redan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar